1- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد
اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به لیبرا مارکت اطلاع داده شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی خود به لیبرا مارکت بازگردانده شود.
* برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
1- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد
اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به لیبرا مارکت اطلاع داده شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی خود به لیبرا مارکت بازگردانده شود.
* برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
2- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش لیبرا مارکت از طریق اینستاگرام یا تماس با شماره 04442346233 اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ، سایز، طعم یا طرح، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
* عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی طرح درج شده در وبسایت است.
2- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش لیبرا مارکت از طریق اینستاگرام یا تماس با شماره 04442346233 اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ، سایز، طعم یا طرح، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
* عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی طرح درج شده در وبسایت است.
3- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، لیبل، پلمپ و برچسبها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشهای لیبرا مارکت (شماره تلفن 04442346233) اطلاع داده شود.
در صورت لغو سفارش و در خواست عودت مبلغ ،حداکثر ۲۴ ساعت بعد از لغو اقدام خواهد شد.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
* اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
* همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه عودت کالا (15000 تومان) به عهده مشتری خواهد بود.
3- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، لیبل، پلمپ و برچسبها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشهای لیبرا مارکت (شماره تلفن 04442346233) اطلاع داده شود.
در صورت لغو سفارش و در خواست عودت مبلغ ،حداکثر ۲۴ ساعت بعد از لغو اقدام خواهد شد.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
* اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
* همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه عودت کالا (15000 تومان) به عهده مشتری خواهد بود.
4- استرداد محصولات خوراکی به دلیل مسائل بهداشتی امکان پذیر نیست.
5- تعویض یا بازپسگیری محصولاتی که در جشنوارهها یا با هر گونه تخفیف و پیشنهاد ویژه خریداری شدهاند، تنها در صورتی که نقص یا تفاوت با عکس و توضیحات محصول داشته باشند، امکان پذیر است و در صورت انصراف یا پشیمانی از خرید امکان استرداد و بازپسگیری وجه امکان پذیر نیست.
4- استرداد محصولات خوراکی به دلیل مسائل بهداشتی امکان پذیر نیست.
5- تعویض یا بازپسگیری محصولاتی که در جشنوارهها یا با هر گونه تخفیف و پیشنهاد ویژه خریداری شدهاند، تنها در صورتی که نقص یا تفاوت با عکس و توضیحات محصول داشته باشند، امکان پذیر است و در صورت انصراف یا پشیمانی از خرید امکان استرداد و بازپسگیری وجه امکان پذیر نیست.
در صورتی که درخواست شما مشمول موارد فوق میباشد لطفا قبل از ارسال کالا با یکی از شماره های زیر هماهنگی های لازم را انجام دهید:
در صورتی که درخواست شما مشمول موارد فوق میباشد لطفا قبل از ارسال کالا با یکی از شماره های زیر هماهنگی های لازم را انجام دهید: